95: Jak wyrwać się z AI-szrotu? 3 metody na zyskowną nazwę marki

Konrad Gurdak


SpreakerApple PodcastsGoogle PodcastsSpotify Facebook YouTube LinkedIn

Aby ułatwić proces kreacji wyjątkowej nazwy, Konrad Gurdak stworzył nową, ulepszoną odsłonę poradnika o namingu „Jak nazwać firmę? Nie zaczynaj od końca!”. Liczy on 33 strony pełne praktycznych wskazówek.
Pobierz darmowy poradnik

Zła nazwa kosztuje więcej niż niejedna kampania reklamowa, a powstaje często w kilka minut. Posłuchaj rozmowy z Konradem Gurdakiem, zanim popełnisz ten marketingowy błąd i dowiedz się jak stworzyć nazwę, która będzie zarabiać.

Pobierz “Metody na zyskowną nazwę marki” 95-Jak-wyrwac-sie-z-AI-szrotu-3-metody-na-zyskowna-nazwe-marki-Konrad-Gurdak.pdf – Pobrano 56 razy – 773,06 KB

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie narzędzi dla e-biznesu (domeny z całego świata, bezpieczny i szybki hosting) od Domeny.tv MSERWIS.

Plan rozmowy z Konradem:

03:30 🔍 Jak poznać, że nazwa marki czy firmy jest wygenerowana przez AI?

10:45 🌊 Jak bardzo rynek jest dziś zalany generycznymi nazwami tworzonymi z automatu?

17:50🧩 Jak w skrócie brzmią trzy sposoby wyjścia poza standard AI?

22:50 🏷️ Jakie są przykłady nazw stworzonych każdą z tych metod?

35:16📝 Jak powinien wyglądać dobry brief pod nazwę „inną niż AI-szrot”?

42:50 🤝 W jakich momentach AI faktycznie pomaga, a kiedy przeszkadza w namingu?

46:20⚠️ Jakie są najczęstsze błędy przedsiębiorców przy szybkim „namingu na już”?

50:50✨ Co konkretnie trzeba zrobić, by wyjść z „AI-produktu” do nazwy zaskakującej?

51:50🧭 Czym różni się podejście do nazwy dla aplikacji, e-sklepu i usług B2B?

55:44💸 Jakie realne koszty biznesowe może mieć zła, „AI-szrotowa” nazwa?

Dodaj komentarz