17: Jak zorganizować konferencję online i zdobyć nowych klientów?

Bartosz Langa

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

Marketing Tu i Teraz II – „Sprzedaż” to już druga edycja konferencji dla wszystkich spragnionych specjalistycznej wiedzy, sprawdzonych, nowoczesnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb ich firmy w czasie COVID-u. Prelegenci poprowadzili uczestników przez świat sprzedaży i pokazali, w jaki sposób skutecznie zwiększyć obroty w firmie.
https://marketingtuiteraz.pl/
„Złapanych” odwiedził sam Szaman Marketingu – Bartosz Langa, który podzielił się swoimi recepturami dotyczącymi organizacji wydarzeń on-line.

Nie zapomnicie zostawić maila, dostaniecie powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegóły rozmowy z Szamanem marketingu:

Dlaczego warto organizować konferencję online?

1:20

Jakie są najważniejsze cele konferencji?

4:29

Jak określić grupę docelową konferencji?

6:23

Jak się uwiarygodnić przed potencjalnymi klientami?

8:12

Jak skonstruować program konferencji i zorganizować prelegentów?

10:58

Czy darmowa wiedza znudziła się ludziom?

17:14

Formy promowania konferencji?

18:26

F

ormy przykazywania wiedzy (wykład, pokaz, panel dyskusyjny) na konferencji?

22:26

Obsługa konferencji, czy jest to proces technicznie skomplikowany?

23:47

E-book z narzędziami do organizacji konferencji on-line

26:27

Strona i domena www konferencji jak zrobić szybko?

26:50

Co koniecznie musi się znaleźć w ofercie konferencji?

29:09

Materiały video, które powstają z konferencji. Co jest ważne?

31:25

Integracja uczestników konferencji online czy to możliwe?

33:03

Jakie błędów trzeba unikać w trakcie organizacji?

35:38

Najważniejsze rady na koniec…

39:06

Pobierz bezpłatny e-book z narzędziami niezbędnymi do organizacji konferencji online

Pobierz “E-book Odcinek 17” 17-Jak-zorganizowac-konferencje-online-i-zdobyc-nowych-klientow-Bartosz-Langa.pdf – Pobrano 538 razy – 68,36 KB

Dodaj komentarz