17: Jak zorganizować konferencję online i zdobyć nowych klientów?

Bartosz Langa

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

Marketing Tu i Teraz II – „Sprzedaż” to już druga edycja konferencji dla wszystkich spragnionych specjalistycznej wiedzy, sprawdzonych, nowoczesnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb ich firmy w czasie COVID-u. Prelegenci poprowadzili uczestników przez świat sprzedaży i pokazali, w jaki sposób skutecznie zwiększyć obroty w firmie.
https://marketingtuiteraz.pl/
„Złapanych” odwiedził sam Szaman Marketingu – Bartosz Langa, który podzielił się swoimi recepturami dotyczącymi organizacji wydarzeń on-line.

Nie zapomnicie zostawić maila, dostaniecie powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegóły rozmowy z Szamanem marketingu:

Dlaczego warto organizować konferencję online?1:20
Jakie są najważniejsze cele konferencji?4:29
Jak określić grupę docelową konferencji?6:23
Jak się uwiarygodnić przed potencjalnymi klientami?8:12
Jak skonstruować program konferencji i zorganizować prelegentów?10:58
Czy darmowa wiedza znudziła się ludziom?17:14
Formy promowania konferencji?18:26
Formy przykazywania wiedzy (wykład, pokaz, panel dyskusyjny) na konferencji?22:26
Obsługa konferencji, czy jest to proces technicznie skomplikowany?23:47
E-book z narzędziami do organizacji konferencji on-line26:27
Strona i domena www konferencji jak zrobić szybko?26:50
Co koniecznie musi się znaleźć w ofercie konferencji?29:09
Materiały video, które powstają z konferencji. Co jest ważne?31:25
Integracja uczestników konferencji online czy to możliwe?33:03
Jakie błędów trzeba unikać w trakcie organizacji?35:38
Najważniejsze rady na koniec…39:06

Pobierz bezpłatny e-book z narzędziami niezbędnymi do organizacji konferencji online

Pobierz “E-book Odcinek 17” 17-Jak-zorganizowac-konferencje-online-i-zdobyc-nowych-klientow-Bartosz-Langa.pdf – Pobrano 523 razy – 68,36 KB

Dodaj komentarz