20: Strategia dla e-biznesu w trudnych czasach

Piotr Motyl

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

Idą Święta, czas wypoczynku i refleksji, a za nimi Nowy Rok oraz nowe plany i działania. Dlatego mamy dla naszych słuchaczy prezent, który pomoże poukładać plany e-biznesowe na pełen nowych wyzwań rok 2021. Specjalnie dla „Złapanych” porad udziela Piotr Motyl, przedsiębiorca z 18 letnim doświadczeniem, który od 2012 roku pracuje zdalnie z Bangkoku. Zapraszamy do przesłuchania rozmowy na temat strategii dla e-biznesu w trudnych czasach.

Skorzystaj z wyjątkowej oferty dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnicie zostawić maila, dostaniecie powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegółowy plan rozmowy z Piotrem:

Czy obecny okres w e-biznesie to więcej przeszkód czy szans?

1:25

Dokąd zmierza „Twój” biznes przez obecną sytuację?

4:23

Jak może wyglądać „Twój” biznes za 5 lat?

7:12

Czy opcja zdalnego biznesu jest prosta do realizacji?

11:30

Czy istnieją w miarę proste i dochodowe modele sprzedaży w internecie?

17:50

Jak uporządkować opcje strategii?

25:11

Czy harmonogram realizacji strategii jest ważny?

29:58

Czy systematyczne działanie biznesowe jest kluczem do sukcesu?

34:10

Jakie są najważniejsze rady dotyczące strategii dla e-biznesu?

42:43

Zaproszenie do czytania Biblii e-biznesu

45:27

Pobierz bezpłatny e-book pomagający w wyborze strategii dla e-biznesu.

Pobierz “E-book Odcinek 20” 20-Strategia-dla-e-biznesu-w-trudnych-czasach-Piotr-Motyl-1.pdf – Pobrano 431 razy – 87,17 KB

Dodaj komentarz