20: Strategia dla e-biznesu w trudnych czasach

Piotr Motyl

Idą Święta, czas wypoczynku i refleksji, a za nimi Nowy Rok oraz nowe plany i działania. Dlatego mamy dla naszych słuchaczy prezent, który pomoże poukładać plany e-biznesowe na pełen nowych wyzwań rok 2021. Specjalnie dla „Złapanych” porad udziela Piotr Motyl, przedsiębiorca z 18 letnim doświadczeniem, który od 2012 roku pracuje zdalnie z Bangkoku. Zapraszamy do przesłuchania rozmowy na temat strategii dla e-biznesu w trudnych czasach.

Skorzystaj z wyjątkowej oferty dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnicie zostawić maila, dostaniecie powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegółowy plan rozmowy z Piotrem:

Czy obecny okres w e-biznesie to więcej przeszkód czy szans?1:25
Dokąd zmierza „Twój” biznes przez obecną sytuację?4:23
Jak może wyglądać „Twój” biznes za 5 lat?7:12
Czy opcja zdalnego biznesu jest prosta do realizacji?11:30
Czy istnieją w miarę proste i dochodowe modele sprzedaży w internecie?17:50
Jak uporządkować opcje strategii?25:11
Czy harmonogram realizacji strategii jest ważny?29:58
Czy systematyczne działanie biznesowe jest kluczem do sukcesu?34:10
Jakie są najważniejsze rady dotyczące strategii dla e-biznesu?42:43
Zaproszenie do czytania Biblii e-biznesu45:27

Pobierz bezpłatny e-book pomagający w wyborze strategii dla e-biznesu.

Pobierz “E-book Odcinek 20” 20-Strategia-dla-e-biznesu-w-trudnych-czasach-Piotr-Motyl-1.pdf – Pobrano 66 razy – 87 KB

Dodaj komentarz