25: Zyskowna strategia marki dla firmy

Maciej Sznitowski

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

Jak ważna jest strategia marki w kontekście wpływu na sprzedaż? Jak ją realizować krok po kroku? O marce jako fundamencie działań sprzedażowych w firmie opowiada w „Złapanych” brandoholik Maciej Sznitowski – strateg, który od kilkunastu lat pomaga firmom budować i remontować marki.

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Plan rozmowy z Maciejem Sznitowskim:

Jaka jest Twoja definicja strategii marki?

1:00

Jak duża musi być firma, aby potrzebowała strategii marki?

4:53

Jaki jest zakres strategii marki? Co ona obejmuje?

7:02

Czy strategia marki powinna być formalnym dokumentem?

17:52

Co realnie otrzymuje firma, kiedy zleci opracowanie strategii?

19:58

Ile to może kosztować?

27:00

Czy strategię marki powinno się zmieniać czy powinna być na długie lata?

30:43

Kiedy są to zmiany istniejącej marki, a kiedy zaczyna się rebranding?

37:53

Dlaczego marki decydują się na ryzykowne zmiany?

41:05

Jakie są najczęstsze i największe problemy związane z rebrandingiem?

47:35

Czy z rebrandingiem jest jak z filozofią kaizen?

51:10

Co musi zrobić przedsiębiorca lub marketer, aby przeprowadzić rebranding bezboleśnie?

54:27

Jaka jest najważniejsza rada dotycząca strategii marki w trudnych czasach?

59:32

Pobierz bezpłatny e-book i zacznij budować strategię marki dla firmy.

Pobierz “E-book Odcinek 25” 25-Zyskowna-strategia-marki-dla-firmy-Maciej-Sznitowski.pdf – Pobrano 486 razy – 2,21 MB

Dodaj komentarz