25: Zyskowna strategia marki dla firmy

Maciej Sznitowski

Jak ważna jest strategia marki w kontekście wpływu na sprzedaż? Jak ją realizować krok po kroku? O marce jako fundamencie działań sprzedażowych w firmie opowiada w „Złapanych” brandoholik Maciej Sznitowski – strateg, który od kilkunastu lat pomaga firmom budować i remontować marki.

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Plan rozmowy z Maciejem Sznitowskim:

Jaka jest Twoja definicja strategii marki?1:00
Jak duża musi być firma, aby potrzebowała strategii marki?4:53
Jaki jest zakres strategii marki? Co ona obejmuje?7:02
Czy strategia marki powinna być formalnym dokumentem?17:52
Co realnie otrzymuje firma, kiedy zleci opracowanie strategii?19:58
Ile to może kosztować?27:00
Czy strategię marki powinno się zmieniać czy powinna być na długie lata?30:43
Kiedy są to zmiany istniejącej marki, a kiedy zaczyna się rebranding?37:53
Dlaczego marki decydują się na ryzykowne zmiany?41:05
Jakie są najczęstsze i największe problemy związane z rebrandingiem?47:35
Czy z rebrandingiem jest jak z filozofią kaizen?51:10
Co musi zrobić przedsiębiorca lub marketer, aby przeprowadzić rebranding bezboleśnie?54:27
Jaka jest najważniejsza rada dotycząca strategii marki w trudnych czasach?59:32

Pobierz bezpłatny e-book i zacznij budować strategię marki dla firmy.

Pobierz “E-book Odcinek 25” 25-Zyskowna-strategia-marki-dla-firmy-Maciej-Sznitowski.pdf – Pobrano 60 razy – 2 MB

Dodaj komentarz