Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/
Jak z zyskiem zautomatyzować obsługę klienta, krok po kroku wyjaśnia gość Złapanych w sieć, który od 11 lat dostarcza swoim klientom system CRM online. Zapraszamy na rozmowę z Rafałem Namiecińskim, współautorem Biblii e-biznesu 3.0, CEO Firmao.pl
Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/
Szczegóły rozmowy „Złapanych” z Rafałem:
Pobierz bezpłatny e-book z dodatkowymi materiałami dotyczącymi automatyzacji obsługi klienta:
Pobierz “E-book Odcinek 39”
39_Jak-z-zyskiem-zautomatyzowac-obsluge-klienta-„Zlapani-z-Biblia-e-biznesu-3.0-Rafal-Namiecinski.pdf – Pobrano 243 razy – 59,09 KB
1 komentarz do “39: Jak z zyskiem zautomatyzować obsługę klienta? „Złapani” z Biblią e-biznesu 3.0”