39: Jak z zyskiem zautomatyzować obsługę klienta? „Złapani” z Biblią e-biznesu 3.0

Rafał Namieciński

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Jak z zyskiem zautomatyzować obsługę klienta, krok po kroku wyjaśnia gość Złapanych w sieć, który od 11 lat dostarcza swoim klientom system CRM online. Zapraszamy na rozmowę z Rafałem Namiecińskim, współautorem Biblii e-biznesu 3.0, CEO Firmao.pl

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegóły rozmowy „Złapanych” z Rafałem:

00:00:00 Wprowadzenie
00:02:42 Czy system CRM to tylko zarządzanie kontaktami z klientami?
00:07:13 Dlaczego warto myśleć o automatyzacji obsługi klienta?
00:09:53 W jaki sposób można zautomatyzować działania sprzedażowe?
00:43:41 W jakim zakresie można integrować systemy CRM z rozwiązaniami e-commerce?
00:45:48 Jak zapanować nad magazynem, kompletacją dla klienta i produkcją?
00:51:24 Co z automatyzacją obsługi dokumentów sprzedażowych i kosztowych?
00:52:36 Jakie raporty warto wykonywać na potrzeby optymalizacji decyzji biznesowych?
00:54:49 Czy wdrożenie rozwiązań automatyzujących biznes oznacza duże wydatki?
01:02:52 Jaka jest najważniejsza rada dotycząca automatyzacji biznesu?

Pobierz bezpłatny e-book z dodatkowymi materiałami dotyczącymi automatyzacji obsługi klienta:

Pobierz “E-book Odcinek 39” 39_Jak-z-zyskiem-zautomatyzowac-obsluge-klienta-„Zlapani-z-Biblia-e-biznesu-3.0-Rafal-Namiecinski.pdf – Pobrano 58 razy – 59 KB

Dodaj komentarz