52: Slogan jako zyskowny nośnik marki. „Złapani” z Biblią e-biznesu 3.0

Paweł Krzyworączka

Spreaker Apple PodcastsGoogle PodcastsSpotify Facebook YouTube LinkedIn

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie dla e-biznesu od Domeny.tv i MSERWIS.

Chcesz zarabiać więcej w biznesie? Sprawdź, czy Twojej marce towarzyszy dobry slogan (tagline). Według gościa naszego podcastu jest on cały czas niezbędnym elementem wizerunku każdej marki. Przyczynia się do wzrostu zainteresowania ofertą i zyskowności biznesu.
Czym charakteryzuje się dobry slogan? Jak stworzyć tagline, który będzie przyciągał uwagę i komunikował w kilku słowach najważniejsze cechy oferty? Posłuchaj koniecznie odcinka podcastu, którego gościem był Paweł Krzyworączka – współautor Biblii e-biznesu 3.0, przedsiębiorca, trener i doradca e-biznesowy, który zwiększa skuteczność e-sklepów swoich klientów i sam działa w e-biznesie.

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegóły rozmowy „Złapanych”:

00:06:29 Jak wyróżnić swoją firmę? Cechy dobrego tagline’u
00:08:22 Jaka jest różnica między sloganem a unikalną cechą oferty?
00:10:30 Jakie są ciekawe przykłady sloganów, które mogą zwiększyć sprzedaż?
00:15:00 Jakie są dobre praktyki tworzenia sloganów?
00:17:10 Czy dobry tagline jest w stanie poprawić nam statystyki na naszej stronie internetowej?
00:30:00 Jak stworzyć dobry tagline, który wpłynie na wzrost sprzedaży?
00:36:00 Przykłady dobrych i złych sloganów.
00:48:06 Czym powinien charakteryzować się tagline w e-biznesie?
01:02:42 Jakie są najważniejsze rady dotyczące tagline’u?

Pobierz bezpłatny e-book z materiałami Pawła, które pomogą prowadzić e-biznes:

Pobierz “E-book Odcinek 52”

52-Slogan-jako-zyskowny-nosnik-marki.-„Zlapani-z-Biblia-e-biznesu-3.0-Pawel-Krzyworaczka.pdf – Pobrano 287 razy – 419,97 KB

Dodaj komentarz