VIDEO
Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn
Pobierz “E-book Odcinek 81” 81_Jak-sprzedawac-produkty-cyfrowe-przy-pomocy-WordPressa.pdf – Pobrano 114 razy – 698,02 KB
Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie narzędzi dla e-biznesu od Domeny.tv i MSERWIS .
Szukasz rozwiązań technicznych wspomagających sprzedaż w Internecie? 🌟 Interesuje Cię wykorzystanie biznesowe WordPressa? Koniecznie posłuchaj rozmowy z Joanną Sitarz konsultantką biznesową, która pomaga innym zarabiać w Internecie na produktach cyfrowych.
Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/
Plan rozmowy z Joanną Sitarz:
Szczegóły rozmowy Joanna Sitarz:
Przede wszystkim, WordPress pozwala na tworzenie różnych typów stron. Najczęściej kojarzy się z prostymi stronami wizytówkowymi, gdzie mamy menu, zakładki "O mnie", "Kontakt", "Oferta", "Sklep". Taka strona jednak nie sprzedaje – buduje wizerunek, autorytet, pomaga wizerunkowo i ekspercko, ale to nie ona generuje sprzedaż. Sprzedają strony lądowania, które również można stworzyć na WordPressie. To strony, które często nie są widoczne w menu, dostępne tylko dla określonej grupy odbiorców, skierowane na przykład do lejka sprzedażowego. Pomagam moim klientom budować zarówno stronę wizytówkową, jak i te ukryte strony lądowania, które wspomagają sprzedaż i budowanie bazy mailingowej. Joanna Sitarz:
Jeśli chodzi o kwestie techniczne, musimy uruchomić możliwość sprzedaży, czyli umożliwić klientowi zapłatę – na przykład blikiem czy szybkim przelewem. Trzeba też dodać produkty do WordPressa. Ale kluczowe są aspekty marketingowe. Nie wystarczy dodać produkt do sklepu i czekać, aż się sprzeda. Trzeba prowadzić odpowiedni marketing, kierować ruch na stronę, tworzyć oferty, które przedstawiają produkt pod kątem korzyści dla klienta. Często brakuje w tym kontekście treści, które mówią, jak produkt rozwiązuje problemy klienta. To wymaga precyzyjnego odniesienia do potrzeb i problemów grupy docelowej, aby zaprezentować produkt jako rozwiązanie. Dlatego bardzo ważne jest posiadanie strony lądowania, która skutecznie przedstawia ofertę. Joanna Sitarz:
Mało kto czyta ofertę od deski do deski, dlatego musi być dobrze sformatowana. Najczęściej ją skanujemy, wyłapując kluczowe informacje. Jeśli oferta jest dobrze zrobiona, to wyłapiemy z niej to, co najważniejsze, i na tej podstawie ocenimy, czy jest dla nas interesująca. Są też klienci, którzy czytają całą ofertę, nawet kilka razy. Ważne, aby oferta zawierała wszystkie elementy, które pozwolą klientowi zrozumieć, jak produkt może mu pomóc i aby budowała zaufanie oraz dowód społeczny.