26: Marketing video w praktyce

Piotr Król

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

Jakimi formami marketingu video warto się interesować? Jak samodzielnie realizować nagrania? Jakich narzędzi i sprzętu używać? O technicznych aspektach realizacji video i nie tylko, opowiada Piotr Król właściciel Studio306, który realizuje dla klientów produkcje wideo i transmisje online.

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegóły rozmowy z Piotrem:

Dlaczego warto interesować się marketingiem video?

0:54

Jakie formy i obszary zastosowania marketingu video są najpopularniejsze?

1:34

Co dziś jest najbardziej na topie?

3:30

Czy warto sięgać po krótkie formy video?

5:20

Jak zrobić wysokiej jakości transmisję live?

8:10

Czy webinary skutecznie sprzedają?

17:05

Jakie oprogramowanie wspomaga marketing video?

25:44

Na jakie elementy wyposażenia technicznego należy zwrócić uwagę?

28:54

Kiedy stosujemy mikrofon pojemnościowy, a kiedy dynamiczny?

33:47

Jak realizować wysokiej jakości video (Full HD, 4K)?

37:01

Jakimi kamerami warto się interesować?

40:48

Czy oświetlenie to duże wyzwanie?

44:46

Na jakie inne problemy techniczne warto zwrócić uwagę?

48:25

Jaka jest najważniejsza rada dla realizujących samodzielnie marketing video?

54:05

Pobierz bezpłatny e-book z narzędziami polecanymi przez Piotra:

Pobierz “E-book Odcinek 26” 26_Marketing-video-w-praktyce-Piotr-Krol.pdf – Pobrano 502 razy – 76,34 KB

1 komentarz do “26: Marketing video w praktyce”

Dodaj komentarz