61: W jaki sposób prowadzić innowacyjne działania marketingowe? „Złapani” z Biblią e-biznesu 3.0

Jacek Kotarbiński

SpreakerApple PodcastsGoogle PodcastsSpotify Facebook YouTube LinkedIn

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie dla e-biznesu od Domeny.tv i MSERWIS.

Zastanawiasz się, w jaki sposób prowadzić innowacyjne działania marketingowe? Jak dobierać i stosować najważniejsze narzędzia? W jaki sposób zdobyć przewagę konkurencyjną? Posłuchaj rozmowy z Jackiem Kotarbińskim współautorem Biblii e-biznesu 3.0, ekonomistą, uznanym autorytetem i międzynarodowym ekspertem w zakresie marketingu i zarządzania sprzedażą.

Nie zapomnij zostawić maila, dostaniesz powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Plan rozmowy „Złapanych”:

01:40 Czym jest marketing predyktywny?

06:35 Czy małe firmy powinny interesować się marketingiem predyktywnym?

09:50 Czy „persona” jest użyteczna w planowaniu działań marketingowych?

15:45 Jakimi cechami klienta, warto się zainteresować w pierwszej kolejności?

19:35 Jaka jest użyteczność ankiet z informacjami o klientach?

25:29 Jaka jest rola emocji w decyzjach klientów?

32:43 Czy wdrożenie narzędzi automatyzacji marketingu jest koniecznym warunkiem do odniesienia sukcesu firmy?

39:03 Po jakie narzędzia warto sięgać przy automatyzacji marketingu?

43:19 Jakimi kryteriami należy się kierować przy ocenie narzędzi?

45:35 Jakie są mity związane z automatyzacją marketingu?

49:22 Czy marketing predyktywny odpowiada na potrzeby „Marketingu 5.0”?

53:17 Jaka jest najważniejsza rada dotycząca nowoczesnego marketingu?

Pobierz bezpłatny e-book z materiałami na temat nowoczesnego marketingu.

Pobierz “E-book Odcinek 61” 61_W-jaki-sposob-prowadzic-innowacyjne-dzialania-marketingowe-„Zlapani-z-Biblia-e-biznesu-3.0-Jacek-Kotarbinski..pdf – Pobrano 301 razy – 638,24 KB

Szczegóły rozmowy

Jacek Kotarbiński
Jacek Kotarbiński

Dodaj komentarz