24: Jakie są największe wyzwania marketingu internetowego w 2021?

Marcin Godlewski

Spreaker Apple Podcasts Google Podcasts Spotify Facebook YouTube LinkedIn

O największych wyzwaniach marketingu internetowego w 2021, rozmawiamy w „Złapanych w sieć” z Marcinem Godlewskim. Marcin jest współautorem Biblii e-biznesu, który od blisko dwóch dekad zajmuje się sprzedażą bezpośrednią i marketingiem w internecie. Chcecie dowiedzieć się miedzy innymi, jakie elementy wpływają obecnie na wzrost sprzedaży? Koniecznie posłuchajcie naszej rozmowy.

Działasz w e-biznesie? Pamiętaj o ofercie specjalnej dla słuchaczy naszego podcastu: https://promocja.mserwis.pl/zlapaniwsiec/

Nie zapomnicie zostawić maila, dostaniecie powiadomienia o nowych odcinkach: https://zlapaniwsiec.pl/newsletter-formularz/

Szczegółowy plan rozmowy z Marcinem Godlewskim:

Z jakich projektów jest znany Marcin Godlewski?

1:10

Czy obecny rok będzie rokiem wyzwań dla e-biznesu?

2:40

Co już nie działa w marketingu, a co będzie działać?

5:10

Jak precyzyjnie wybierać swoich klientów?

7:05

Ludzie potrzebują powodu do kupienia. Jaki jest dobry powód?

10:04

A może warto zrobić kalendarz świąt?

12:00

Czy kupony rabatowe są dobre?

14:16

Scenariusze promocji – czy warto się przygotować wcześniej?

17:23

Czy są cechy charakterystyczne dla klientów w Polsce (tzw. „polska mentalność”)?

19:33

Obsługa klienta na poziomie VIP kosztuje?

22:36

Które kanały social media warto wykorzystać?

24:15

Jaka kampania na Facebooku działa? Jak ją planować?

26:18

Jakie czynniki wpływają na konwersję w Facebooku?

31:31

Sposoby przyciągania klientów po kolejne zakupy

34:04

W jaki sposób szukać nowych sposobów czy modyfikacji w docieraniu do klientów?

39:45

Jakie jest największe wyzwanie marketingu internetowego?

48:48

Pobierz bezpłatny e-book i sprawdź jakie mogą być okazje do kupowania przez Twoich klientów:

Pobierz “E-book Odcinek 24” 24_Jakie-sa-najwieksze-wyzwania-marketingu-internetowego-Marcin-Godlewski.pdf – Pobrano 471 razy – 198,47 KB

Dodaj komentarz