14: Jak stworzyć nazwę, która zarabia?

Konrad Gurdak

Jeżeli chcesz posiadać w biznesie nazwę która zarabia, zapraszamy na spotkanie z gościem “Złapanych w sieć” Konradem Gurdakiem. Rozmawiamy o procesie tworzenia zyskownej marki.

O czym ludzie zapominają przy tworzeniu nazwy swojej firmy? 2:58
W jakim celu stosujemy prawną ochronę marki?9:00
Nazwa spółki niekoniecznie jest marką? 9:44
Ile dobra nazwa może ugrać dla firmy?12:12
Czy jest konieczne sprawdzanie wolnej domeny?14:30
A może inne rozszerzenie domeny?18:00
Czy nazwę tworzymy razem z grafikiem?20:07
Jak zacząć proces kreacji marki?23:00
Skąd czerpać inspirację do kreatywnego nazewnictwa?29:18
Czy nazwa musi być związana z grupą docelową?32:16
Zaczynamy od koncepcji marki.34:26
Czy jest potrzebnych aż dwanaście technik tworzenia nazwy?36:44
Czy potrzebujemy końcowej weryfikacji nazwy?42:03
Czy marki słownikowe są możliwe do zastosowania?48:19
Czy nazwa stworzona przez specjalistę daje wymierne korzyści?52:20

Pobierz bezpłatny e-book Konrada, który prowadzi krok po kroku przez proces tworzenia nazwy, która zarabia. 

Pobierz “E-book Odcinek 14” 14-Jak-stworzyc-nazwe-ktora-zarabia-Konrad-Gurdak.pdf – Pobrano 188 razy – 156 KB

1 komentarz do wpisu “14: Jak stworzyć nazwę, która zarabia?”

Dodaj komentarz